czwartek, 23 sierpnia 2012

Rozdział 3


Środa rano.

Obudziłam się. Weronika jeszcze spała . Spojrzałam na telefon była dopiero 10.  Wstałam i poszłam do łazienki się wykąpać , gdy już wróciłam Weronika robiła śniadanie.
- Dzień dobry - powiedziała Weronika.
- Cześć ! - krzyknęłam.
- Wyspałaś się ? - zapytała.
- Taak , bardzo dobrze mi się spało , a tobie ?
- Mi też dobrze się spało. Chodź na śniadanie.
- Poczekaj , tylko się ubiore.
Jak byłabym w domu to sama bym musiała zrobić sobie śniadanie , ciesze się że teraz  nie musze. Usiadłam na srebrnym krześle i zaczęłam jeść. Jak zwykle Weronika nie jadła śniadania. Ja tak nie umiem , zawsze muszę coś zjeść , bo wtedy lepiej się czuje.
- Co dziś robimy ? - zapytałam.
- Możemy się gdzieś przejść. Chyba że masz już coś w planach ?
- Niee :) Możemy się gdzieś przejść , a z kim ?
- Masz na myśli Tomkaa ? - powiedziała z uśmiechem na twarzy.
- Hahaha baardzo śmieszne. Nie , tak pytam.
- Jeśli chcesz to możemy do niego zadzwonic.
- Tak , ale może wieczorem ? Bo dziś chciałam się spotkać z Filipem i z nim pogadać.
- Oj weź daj sobię z nim spokój. Nie widzisz że on cię olewa ?! Założę się że ma jakąś na boku. - powiedziała ze złością.
- Tego nie wiem i właśnie chce się dowiedzieć , chce pogadać z nim szczerze. Ja mu wszystko powiem , o Tomku i o tym co się stało w clubie , a ona powie mi to co on ukrywa. Mam nadzieje że mi powie.
- No nie wiem , czy będzie tak łatwo jak mówisz. Albo ci nic nie powie , albo jak ty mu wszystko powiesz to zerwie z tobą. - powiedziała ze smutną minął.
Poleciala mi zła. Nic nie odpowiedziałam , nie mogłam wyksztusić żadnego słowa. Było mi tak przykro. Poszłam do pokoju Weroniki i zadzwoniłam do Filipa. Jak zwykle nie odbierał telefonu. Zadzwoniłam drugi raz , też nie odebrał. Po kilku minutach zadzwoniłam z domowego Weronikii. Odebrał za pierwszym razem , powiedział - Cześć kochanie !
- Cześć ! Już nie jesteś zły ?! - powiedziałam zszokowana , ale takze szczęśliwa.
- Ewelina , to ty? - zapytał zdzwiony.
- Jaka Ewelina ?! To ja , Sandra !
- O matko !
Rozłączył się. Jaka Ewelina ?! Nie wierze ! On kogoś ma ! Cała w płaczu , spakowałam swoje rzeczy i wybiegłam z domu Weroniki.
- Gdzie ty idziesz ?! - krzyczała Weronika.
Ale ja nie mogłam odpowiedzieć. Cały czas płakałam. Pod domem musiałam się uspokoić , ponieważ zaraz by były pytania. Co się stało ?! Dlaczego płaczesz ?! O co chodzi ?!
A mi się nie chce o tym gadać. Weszłam spokojnie do domu i zamknęłam się w swoim pokoju , zaczęłam płakać i  odpowiadać sobie na pytania , jak on mógł mi coś takiego zrobić ?! Nagle zadzwonił telefon. To była Weronika , odebrałam w końcu to moja najlepsza przyjaciółka , musiałam jej powiedzieć.
- Matko Sandra ! Co się stało ?!
- Weronika on jest z jakąś Eweliną ! - powiedziałam płacząc.
- Jaką Eweliną ?!
- No własnie nie wiem !
- Może z Chmielewską ?!
- O maatko ! No tak ! Ona od dawna chciała z nim być i próbowała zniszczyć nasz idealny związek ! Co za suka !
- Sandra , pomyśl nad tym wszystkim i jutro się zobaczymy. A dziś spróbuj spotkać się z Filipem i pogadaj z nim na spokojnie.
- Dobrze. Paa
- Pa ! - krzyknęła do słuchawki.
Nie mogłam w to uwierzyć ! Chmielewska i Filip ?! To nie wiarygodne że on mógł mi to zrobić ! To do niego nie podobne ! Muszę do niego natychmiast zadzwonić ! Gdy już wybierałam numer , nagle ktoś zadzwonił. Tak , to był Filip.
- Hallo ! - krzyknęłam do słuchawki wściekła.
- Ja ci to wszystko wytłumacze.
- Ale co ty mi chcesz tłumaczyć ?! Dla mnie to jest jedno znaczne , zdradziłeś mnie z Eweliną !
- Nieee ! Znaczy tak , aleee ... to nie było tak , kochanie !
- Ooo niee ! Ja już nie jestem twoim kochanie. Odpowiedz mi tylko czy jesteś z nią ?
- Tak , ale to ciebie kocham ! Przepraszam !
- Aha. Nie ! Ja już nie chce twoich przeprosin. Usuń mój numer i koniec naszej znajomości ! Żeganm.
- Ale Sandra !
Rozłączyłam się. Nagle wszystko stało się dla mnie prostrze. Nie byłam zła , nie było mi smutno. Może dlatego że ja go na prawdę nie kochałam ? Może sobie tylko to wmawiałam ? A może kocham kogoś innego , a nie zdaje sobie z tego sprawy ? Nie wiem. Wszystko się okaże z biegem czasu.
Poszłam do kuchni przygotować sobie obiad. Nic nie było. Mamy też nie. Musiałam zrobić sobie kanapki. Gdy już jadłam , zadzwoniłam do Weroniki i o wszystkim jej powiedziałam.
Zapytałam też czy może gdzieś pójdziemy dziś ? Powiedziała że dzisiaj wieczorem chce spotkać się z Krzyśkiem.. Jeeju ! Jaka ja byłam szczęśliwa ! Bardzo bardzo bardzo lubię Weronike i cieszę się że w końcu się jej układa ! Naareszcie ! Powoli wszystko się układa , mi i Weronice.
Pożegnałam się z nią i od razu zadzwoniłam do Tomka. Miałam nadzieje że on może iść , nie chciałam cały wieczór siedzieć w domu.
- Hallo - powiedziała Tomek , do słuchawki.
- Cześć , to ja Sandra. - odpowiedziałam
- Ooo cześć ! Co się stało , że dzwonisz ?
- Chciałam się spotkać , masz czas ?
- Jasne ! Dla ciebie zawsze - zadowolony , odpowiedział.
- Gdzie ? I za ile ? - zapytałam z uśmiechem na twarzy :)
- Pod twoim blokiem o 21.
- Ok . Do zobaczenia !
- Do zobaczenia !
Kurde ! Zostało mi 40min do 21. Musze szybko się ogarnić. Wzięłam z szafy sukienke czarną w kwiatki , oczywiście na ramiączka , do tego szare szpilki z kokardką . No i jeszcze biżuteria , złote bransoletni i dwie bransoletki w kwiatki. Oczywiście do tego błętkitna torebka , moja ulubiona.


I szybko poleciałam do łazienki. Jak wyszłam była już 21 , i 2 nieodebrane połączenia od Tomka. Eeeh , muszę schodzić. Mamy ani Taty nie było , napisałam im kartke "wychodzę do clubu będę wieczorem lub wrócę jutro . kocham was !" Myślę że nie będą zdenerwowani.
Wyszłam z klatki , Tomek już czekał. Przywitałam się z nim i poszliśmy do parku się przejść.
Usiedliśmy na mojej ulubionej ławce , tam pierwszy raz poszłam z Filipem. Teraz jak widzę tą  ławke , chce mi się płakać , ale jednak jest moją ulubiona. Usiedliśmy i zaczęliśmy rozmawiać , później doszło do pocałunku. Postanowiliśmy pójść do niego. Pod jego klatką zobaczyliśmy Filipa i Eweline. Byłam w szoku ! To jednak prawda. Ale miałam w dupie to czy on z nią jest , czy tylko się spotykają. Już mnie nie obchodził. Weszliśmy do mieszkania Tomka , poszłam do jego pokoju , on został w kuchni , a ja rozglądałam się po jego pokoju. Tomek wszedł do pokoju z wiskey a dokładnie z Jack Danielsem. Zaczęliśmy pić , gadaliśmy , śmialiśmy się ! Ogólnie było wesoło , cały czas się całowaliśmy , to mi się najbardziej podobało. Później gdy już wypiliśmy doszło do czegoś więcej. Nie miałam sobie tego za złe , w końcu miałam już 19 lat. Mogłam robić co chce.

*****************************************************************

No i nareszcie 3 rozdział ! :D Przepraszam że 3 dni spóźnienia , ale niestety nie było mnie w Warszawie i nie miałam jak dodawać ;( Ale przejdźmy do rzeczy. Jak wam się podoba ? ;))
Swoje opinię proszę zostawiać w komentarzach . :D Nie wiem kiedy dodam następny rozdział , mam nadzieje że za 2 dni. Pozdrawiam ! ;** + Proszę o więcej komentarzy niż poprzednio <3
Jeszcze raz podam wam moje GG jeśli macie jakieś pytania : 25601029 ;))
I proszę o więcej komentarzy , szybciej dodam następny ;)) ;**

15 komentarzy:

  1. hej fajny rozdział :)) jaki idiota zdradził ją!!! biedna .. moze bedzie z tomkiem ? :P podzrawiam i czekam na nn :) :
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całowwwaali się uuu.. a potem tamto :)) fajnie fajnie dość szybko do tego przeszli ale to ten alkohol.. :P

      Usuń
  2. Zarąbisty rozdział ;D Ehh... Co ten alkohol robi z ludźmi ;P A Filip? Mam nadzieje, że nie będzie z nim nie przyjemnych sytuacji ;) Nie mogę się doczekać nn <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Ale się wydarzyło . . . Mam nadzieję, że się ułoży, chociaż ?
    Nie wiem x.x Po prostu powiem ci, że czekam na kolejny świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hohohoho, Sandra się rozkręca. xD Ale jestem zła na Filipa.! -,- Jak on mógł to jej zrobić.?! ;/ Dupek.! Czekam na nn.;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na nowy rozdzial :P :
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spk opowiadania:) Zajrzyj do mnie:
    http://nastolatkowypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie na kolejny rozdział:
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że dalej nic nie ma. ; cc Czekam i czekam. :)

    + zapraszam na nn.;*

    http://kolorowy-swiat-mani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No czekam i czekam, a nn dalej nie ma. :(
    No nic, czekam z niecierpliwością dalej. :D

    + Zapraszam na moje nowe opo. (o 1D.♥).

    http://my-life-is-onedisrection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej zostałaś nominowana na moim blogu ;) http://foxsblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń